Ich και Μί-mich

Thursday, June 22, 2006

Οι επιδράσεις της διαφήμισης...στο νευρικό μου σύστημα

Κάθε φορά που βλέπω διαφημίσεις με όλα αυτά τα αγοράκια και κοριτσάκια με τις φράντζες, τα Trendy ρουχαλάκια και προφορά τύπου "φοράω σιδεράκια" πραγματικά κλονίζεται το νευρικό μου σύστημα. Μου έρχεται να τα πιάσω από τους ριγέ γιακάδες τους, να τους ρίξω καμιά σφαλιάρα μήπως και συνέλθουν και να πιάσω ένα ψαλίδι να τα κουρέψω. Κωλοπαίδια!!Το φοβερό αυτής της μόδας είναι ότι ανεξάρτητα από τη μάπα που διαθέτεις αν κόψεις 2000 μύτες, ρίξεις και την alternative φράντζα στη μούρη σου, φορέσεις και ένα allstarακι και πάρεις το ύφος "Βαριέμαι τη ζωή μου" ως attitude όμως, αυτομάτως μετατρέπεσαι σε θεός, σε φαντασίωση των ομοίων σου!Ρε δεν πάτε να κουρευτείτε κυριολεκτικά...μούλικα...


(Τώρα είναι η ώρα για dvd..τον τελευταίο καιρό έπεσα σε μπαράζ άθλιων ταινιών. Ευτυχώς που βγήκε και το Breakfast on Pluto και πήρα μια ανάσα. Σήμερα το μενού έχει Bittersweet Life, ελπίζω να μην απογοητευτώ γιατί η τηλεόραση έχει γίνει επικίνδυνη, σε ανύποπτο χρόνο ξεπροβάλλουν τα μούλικα και μου χαλάνε τη διάθεση...)

2 Comments:

  • pestaaaaaa re si .....

    na sou pw egw pisteuw ola xekinisane me tis diafimiseis tis vodafone kai tous dandy warhol..... e kai meta ... to british einai pantou ..kirioas stin tzepi ton gonion tous vevea .

    By Blogger ThinkaGeek, at 12:05 AM  

  • Μωρέ το pop στυλ δεν είναι κακό, για την ακρίβεια μου ψιλοαρέσει αρκεί βέβαια να μην το παρακάνεις..η υπερβολή με ενοχλεί. Τα συγκεκριμένα σκατόπαιδα είναι δεν είναι 16 χρονών και κυκλοφορούν σαν αλλοπαρμένα.Μου φαίνονται σαν καρικατούρες για την ακρίβεια..βλαμμένα εντελώς. Και μεταξύ μας δεν νομίζω ότι έχουν πολύ σχέση με british pop μουσική, είναι η νέα γενιά alternative τύπων που έχουν βρει τη μαγική φόρμουλα στα χέρια του κομμωτή και της λακ

    By Blogger pro-futura, at 6:09 AM  

Post a Comment

<< Home