Ich και Μί-mich

Saturday, June 10, 2006

Τεστ-ing

Και τα αποτελέσματα των τεστ ήταν: Αν ήμουν Cartoon θα ήμουν ο Tweety (αν και θα προτιμούσα Speedy Gonzales), αν ήμουν ήρωας στο Star Wars θα ήμουν ο Emperor Palpatine (το ultimate κακό), στο Lord of the Rings κάτι μεταξύ Pippin και Sam (εντελώς χόμπιτ), σούπερ ήρωας θα ήμουν ο Professor X από τους Xmen (πολύ περήφανη γι' αυτό), στο Harry Potter θα ήμουν ο Professor Dumbedore (είμαι καλή το ξέρω) και στο Austin Powers η Vanessa Kensington (μια χαρά δηλαδή). Τη σούμα την αφήνω για σας. Για τις ταινίες πατήστε εδώ και για τα Cartoons εδώ

8 Comments:

  • Καλησπέρα. Εκανα ένα μέρος απο τα τέστ και ιδού.
    Miss Piggy, Batman, Harry Potter, Legolas, Tweety, 40% geeky

    By Blogger Marina, at 10:45 AM  

  • Μια χαρά σε βλέπω. Στο μάπετ σόου εγώ βγήκα Waldorf & Statler (ιδού και ο Μίμης) και στο geek test 27.5- εμ όλο ερωτήσεις για computer είχε και προγραμματισμούς..
    Σε ζηλεύω για τον Legolas αλλά εγώ είμαι ΧΜΕΝ, βέβαια λίγο ανάπηρος και λίγο νεκρός αλλά είμαι φοβερό παιδί!

    By Blogger pro-futura, at 1:13 PM  

  • Ένα μάτσο καναρίνια είμαστε όλοι...

    By Blogger pro-futura, at 1:15 PM  

  • Καλημέρα!
    [Ότι και να είσαστε!]

    By Blogger aeipote, at 9:44 PM  

  • Πολλά και διάφορα από ότι φαίνεται! Δεν μιλάμε για τα 2 πρόσωπα του Καϊν αλλά για τα 101 σκυλιά της Δαλματίας. Εσείς όμως τι είστε???Την καλησπέρα μου!

    By Blogger pro-futura, at 11:33 AM  

  • Δύσκολη η απάντηση. Ας πούμε ότι είμαι ένας που προσπαθεί να μην απογοητεύεται όταν κοιτά τον καθρέφτη του [και δεν μιλώ για τα μούτρα φυσικά. . .]

    ΚαληΝύχτα Σας!

    By Blogger aeipote, at 1:12 PM  

  • Καλή απάντηση αλλά "που προσπαθεί" δηλώνει νομίζω λίγο απογοήτευση..

    By Blogger pro-futura, at 3:23 PM  

  • Μπααά, περί σεμνότητος ο λόγος!
    Πέρα από αστεία τώρα χωρίς προσπάθεια είσαι χαμένος από χέρι. . .

    Σας μια γλυκιά νύχτα εύχομαι!

    By Blogger aeipote, at 11:50 AM  

Post a Comment

<< Home