Ich και Μί-mich

Monday, October 03, 2005

Σοβαροί προβληματισμοί όμως...!!

Το να σε κυνηγάει λύκος στα όνειρά σου, σχετίζεται με σύνδρομο καταδίωξης, άγχους ή επί της ουσίας αντικατροπτίζει το αρσενικό αρπακτικό που επιθυμεί να γευτεί τη σάρκα σου? Μήπως σχετίζεται με το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας και τη σημειωτική που κρύβεται πίσω από αυτό? Ο λύκος είναι η αρσενική απειλή, την οποία αντίκρυσα με τα μάτια μου λίγες μέρες πριν? Καλά όλα αυτά, αλλά τότε γιατί στο όνειρό μου κράταγα ένα πρόβατο και του το πέταξα προς αποφυγήν του μοιραίου? Πρόβατο? Θρησκευτικό κατάλοιπο? Μήπως σχετίζεται εμμέσως με τον αμνό, άρα την αγνότητα από τη μία, από την άλλη όμως την αποτροπή προς την ακολασία έτσι όπως επιβάλλεται από τη θρησκεία? Ποια θρησκεία καλέ? Σιγά τα αυγά...Και όχι μόνο του πέταξα ένα πρόβατο αλλά τον οδήγησα σε ένα ολόκληρο κοπάδι για να τον αποπροσανατολίσω. Άρα έχουμε και λέμε: πρώτον, που σκατά ήξερα που να βρω το κοπάδι? Κάτι που ίσως να σημαίνει ότι βρίσκομαι σε άμεση επαφή με τη φύση και κατ' επέκταση τάση προς βουκολικές καταστάσεις? Δεύτερον, το κοπάδι μήπως τελικά αναφέρεται στα απλά, συν άχρωμα-άοσμα κοριτσούδια που βρίσκονται ανάμεσά μας και αποτελούν εύκολο στόχο των επιτηδείων?Και εγώ δηλαδή είμαι το φοβερό παιδί που όχι μόνο διαχωρίζω τη θέση μου- διότι δεν είμαι πρόβατο άλλα άνθρωπος- αλλά επίσης γνωρίζω και τον τρόπο αποφυγής του κινδύνου,ε?Μάλιστα..Το ζήτημα είναι ότι τελικά ο λύκος παρέμεινε στα πρόβατα, δηλαδή συμβιβάστηκε με την εύκολη λεία, γέμισε το στομάχι του χωρίς φόβο και ζόρι και εγώ τρεχάμενη ήμουν πια ασφαλής. Αν όμως ο λύκος απλά συμβολίζει τον πόθο- χωρίς συγκεκριμένες αναφορές- εγώ γιατί δεν του έκατσα ??????????

0 Comments:

Post a Comment

<< Home