Ich και Μί-mich

Wednesday, December 14, 2005

Τι μπορεί ένας άνθρωπος να κάνει?

...όταν έχει κοιμηθεί ακριβώς 15 ώρες..
...έχει ήδη δει 2 ταινίες..
...έχει μιλήσει 100 ώρες στο τηλέφωνο..
...είναι 02:00 το βράδυ και δεν έχει ύπνο..
...έχει σερφάρει ήδη στο internet..
...βαριέται να διαβάσει κάτι- κήρυξε και αυτός αποχή/ απεργεία..
...και όλοι κοιμούνται?
Στην περίπτωσή μου ακούει μελαγχολικά τραγουδάκια, κοιτάει παλιές φωτογραφίες και μελαγχολεί( By the way, όχι ρομαντικές φωτογραφίες, δηλαδή άσχετο)...Λες να μου ξανάρθει περίοδος?χα,χα..

5 Comments:

  • Εσείς διευκρινίζετε για τις φωτό, εγώ πάλι πρόσεξα ότι τα τραγουδάκια ήταν μελαγχολικά. Δεν μου λέτε, πορνό ήταν οι παλιές φωτογραφίες; Εξ ιδίων, γιατί εμένα αυτές με κάνουν και μελαγχολώ. Μας αφήνουν και κρατάμε μερικές εδώ που βρίσκομαι.

    Κωστής Παλαμάς.

    By Anonymous Anonymous, at 2:53 AM  

  • χαχα..γιατί δεν έχετε ωραία γκομενάκια εκεί πάνω?

    By Blogger pro-futura, at 5:55 AM  

  • Borei na riksei ena beniliki horis logo ston e-friend gia na halarwsei. Outos i allos aftos den koimate pote kai den krataei kakia....

    p.s.1. i missed the part about the period, now its all clear (joke)
    p.s.2. Palama eheis humour, se paw gia tin iothetisi tou onomatos

    By Blogger Ziggy, at 5:37 PM  

  • Όχι γκομενάκια...μόνο αγγελάκια έχουμε εδώ. Κι οι inmates έχουμε σοβαρό πρόβλημα. Ξέρετε με τις διαρκείς μετεμψυχώσεις. Προχθές ήμουν κάτι σαν κορίτσι. Αύριο ποιος ξέρει. Μόνο το όνομά μου μένει ίδιο. Άντε μετά να υποδυθείς τους αναγκαίους ρόλους. Ακόμα και μια φωτογραφία με ζαλίζει. Μελαγχολώ, μελαγχολώ αγαπητή. Έτσι και τα κακαρώσεις κάηκες.

    Κωστής Παλαμάς

    Υ.Γ. Ziggy, η συμπάθεια είναι αμοιβαία. Αν ζούσα θα σας έγραφα «παραμερίζω, ποιητή, για να περάσεις».

    By Anonymous Anonymous, at 2:05 AM  

  • Παλαμά:δες το αλλιώς σαν ουράνιος by-sexual,οπότε δεν χρειάζεται να μελαγχολείς απλά να "συνεισφέρεις" όπως μπορείς ;))
    ziggy my friend... τι τραβάνε και αυτοί οι e-friend οι κακόμοιροι χωρίς λόγο και αιτία!!Το σημαντικότερο είναι να είναι μεγαλόψυχοι ;), λες να φταίει η πανσέληνος;

    By Blogger pro-futura, at 11:34 AM  

Post a Comment

<< Home