Ich και Μί-mich

Thursday, January 05, 2006

Kρασο-κατάληξη

Τετάρτη αργά το βράδυ και γυρνάω σπίτι μετά από επίμονη οινοποσία- το τι εφέ μου κάνει το κρασάκι μπόμπα δεν λέγεται! Αναφέρομαι βεβαίως βεβαίως στα κρασιά εκείνα made in Japan..και ενώ συνήθως τα συμπτώματα είναι ιδιαίτερα εμφανή κατά τη διάρκεια του σπορ και μετά κοιμάμαι σαν πουλάκι, αυτή τη φορά οι παρενέργειες άργησαν μια μέρα που λέει ο λόγος. Ενώ κοιμόταν ο μπεκρής μεζές (εγώ δηλαδή) ξυπνάει κατά τις 07:30 σαλταρισμένος. Με τρόμο ανακαλύπτω ότι στο όμορφο κρεβατάκι μου δεν ήμουν μόνη μου..και όχι δεν είχα μαζέψει κανέναν άσχετο από το προηγούμενο βράδυ (για τις κακιές γλώσσες το λεώ..χα,χα). Ανακαλύπτω έντρομη ότι τα παπλωματάκια μου σχηματίζανε στην ακρούλα μια νησίδα περίπου ενός μέτρου...τραβάω με άγχος το ένα πάπλωμα και συνειδητοποιώ ότι η προηγούμενη νησίδα ελαφρώς κουνήθηκε! Πανικός..αλλά διατηρώ την ψυχραιμία μου! Τραβάω λίγο και το άλλο πάπλωμα και τι να δώ? Πραγματικά όμως έλεος! Βλέπω ένα πόδι μαύρο (μόνο από το γόνατο και κάτω- χωρίς σώμα) και 5 μικρά δαχτυλάκια με χρυσαφί μανό να μου κάνουν τσαχπινιές! Χωρίς πλάκα τώρα! Σηκώνομαι από το κρεβάτι με γουρλωμένα μάτια ενώ παρακολουθώ το πόδι ελαφρώς να κινείται! Τα παίζω, βγαίνω από το δωμάτιο, κλείνω την πόρτα (μη φύγει το πόδι και ψάχνομαι μετά) και ξυπνάω την χαροκαμμένη μάνα δύο δωμάτιο παραπέρα. Η μάνα συνηθισμένη στις ανωμαλίες μου αλλά όχι ιδιαίτερα υποψιασμένη γι' αυτό που έψαχνα. Πάμε στο δωμάτιο, εγώ κρατώ κάποιες αποστάσεις (γιατί η επίθεση του μαύρου ποδιού με χρυσαφιά νύχια ήταν εντελώς spooky) και δίνω οδηγίες. Πρώτα τραβάμε το ένα πάπλωμα και σιγά σιγά το άλλο..με προσοχή...Το πόδι δεν το βρήκα η αλήθεια είναι αλλά φοβάμαι για σήμερα...είναι κουτοπόνηρα αυτά τα σύγχρονα πόδια, δεν ξέρεις καμιά φορά...

5 Comments:

  • Τι μου θυμίσατε τώρα... Για το πόδι λέω. Κυκλοφορεί ελεύθερο εδώ πάνω, προφανώς κι εκεί κάτω. Το λένε Monique.

    By Anonymous Anonymous, at 2:10 AM  

  • Α,μάλιστα...Monique,ε? Έχει άγριες διαθέσεις? Γιατί πρέπει να σας πω ότι τον τελευταίο καιρό κάνει παρέα με τον σκύλο μου...

    By Blogger pro-futura, at 6:09 AM  

  • Ισως πρόκειται για το άλλο πόδι, τη Celeste-Marie. Η Monique πάντως φοβάται τους σκύλους. Δεν μας λέτε κι εσείς, αριστερό ή δεξιό...Μες την ταραχή όμως που να το προσέξετε...

    By Anonymous Anonymous, at 9:27 AM  

  • Ωπ! βρε μήπως ήταν ο σκύλος σας;

    By Anonymous Anonymous, at 9:34 AM  

  • Μπα με τίποτα..ο σκύλος μου είναι 25 κιλά ζώο οπότε αν επιχειρούσε να μπει κάτω από τα παπλώματα θα μου τσάκιζε πρώτα τα πόδια..οπότε και θα με ξυπνούσε..πάντως την έχουν καταβρεί μεταξύ τους..παίζουν fetch! Το μόνο που με προβληματίζει είναι μην τσακωθούν και αρχίσει το σκυλάκι μου στις κλωτσιές!

    By Blogger pro-futura, at 7:05 AM  

Post a Comment

<< Home