Ich και Μί-mich

Tuesday, July 04, 2006

Δεν έχω λόγια

να περιγράψω τη συναυλία των Antony and the Johnsons..ο δυνατός αέρας, η σπαρακτική φωνή του Antony, ο ήχος του βιολιού...μια καταθλιψούλα την πάθαμε και μας άρεσε πολύ...

"Hope there's someone
Who'll take care of me
When I die, will I go
Hope there's someone
Who'll set my heart free
Nice to hold when I'm tired
There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night
How will I rest my head
Oh I'm scared of the middle place
Between light and nowhere
I don't want to be the one
Left in there, left in there
There's a man on the horizon
Wish that I'd go to bed
If I fall to his feet tonight
Will allow rest my head
So here's hoping I will not drown
Or paralyze in light
And godsend I don't want to go
To the seal's watershed
Hope there's someone
Who'll take care of me
When I die, Will I go
Hope there's someone
Who'll set my heart free
Nice to hold when I'm tired"

αυτό, το Spiralling και το The lake με ισοπέδωσαν...και όχι μόνο εμένα φαντάζομαι..

(Joan as a policewoman ελαφρώς βαρεμάρα κατά την ταπεινή μου γνώμη. Μύριζε μπάφο από μακριά η κατάσταση..
Από τα high lights της βραδιάς: μπαίναμε στο θέατρο, αρκετός κόσμος γενικά και ένας κύριος από τις καντίνες που ήταν τριγύρω φώναξε "ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ" προς όλους εμάς (!)- υπάρχει και μια περιπτωσούλα βέβαια να το έλεγε μόνο σε μένα και την παρέα μου αλλά και αυτό περίεργο είναι...3 νορμάλ κοριτσάκια ήμασταν με χαρωπή διάθεση..den kserei.. )

2 Comments:

  • ....τώρα να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω καν ποιος είναι ο "Αντωνάκης" αλλά αφού σου άρεσε εσένα που τον πλήρωσες καλώς έχει.
    Δεν ξέρω αν είμαι γκουρού της παρόρμησης αλλά υπεραισιόδοξος είμαι....from overoptimist to dreamer.... μου έλεγε σε μια δουλειά ένας διευθυντής μου....but "I'm not the only one"....του απαντούσα....
    :-)))))
    Απλά πιστεύω ότι μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα στη ζωή αρκεί να σπάσουμε το φράγμα του μικρόκοσμού μας και να δοκιμάσουμε να ζήσουμε κάτι όπως το ζει η pro-futura ας πούμε....why not......και έτσι έβαλα το λιθαράκι μου και "κατέστρεψα" 2 φίλους(κατά τη μάνα τους μόνο) οι οποίοι just followed their dreams....."τραβάτε με και ας κλαίω" δηλαδή......

    ΑΠΟΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ...??? Explain Yourself Lady???? ;-))))

    Πολύ Καλημέρα μας....

    By Blogger ονειροπόλος πάνθηρ..., at 11:01 PM  

  • uneverknowinlife:
    "I am a dreamer baby so why don't you kill me" (παραφράζοντας λίγο τους στίχους αλλά ταιριάζει εδώ ;))
    Συμφωνώ μαζί σου και σε γενικές γραμμές το σλόγκαν "keep on walking" towards your dreams είναι το μόνο που αξίζει σε τούτη τη ζωή και εγώ αυτό προσπαθώ παρά τις όποιες αντιξοότητες. Ζηλεύω βέβαια λίγο τους ανθρώπους που είναι ρεαλιστές γιατί αυτοί δύσκολα τους παρασέρνει το κύμα αλλά αυτοί χάνουν αλλού.. Αποσυντονισμός? Δύσκολο να το εξηγήσω νομίζω..Είναι ένα μείγμα βλακείας, ανωμαλίας στη σκέψη και ίσως αυθορμητισμού που σε κάποιους ανθρώπους μπορεί να αποβεί μοιραίος..αλλά εγώ το ευχαριστιέμαι χαχαχα

    thedrude: κάποια τραγούδια με πήραν από κάτω η αλήθεια είναι..αστείος σίγουρα, όταν δεν τραγούδαγε εννοείς.Ωραίος τύπος γενικά..είχε πολύ πλάκα η εμπειρία του στα αξιοθέατα της Αθήνας ;)

    By Blogger pro-futura, at 6:17 AM  

Post a Comment

<< Home