Ich και Μί-mich

Wednesday, February 22, 2006

Έτσι για να είμαστε σε εγρήγορση

Ακούς μουσικούλα και προσπαθείς να συμμαζέψεις τα ασυμμάζευτα αφού το deadline πλησιάζει. Σε εκείνη τη μαγική στιγμή χτυπάει το τηλέφωνο:
Κ.: Έλα παιδί μου τι κάνεις?Διαβάζεις?
Pro: Τι να κάνω ρε γαμώτο, δεν έχω και άλλη επιλογή μη πω τίποτα για την τύχη μου
Κ: Εγώ πίνω καφεδάκι με την Χ...
Pro:Μπράβο ρε, παίζετε με τον πόνο μου έτσι?
Κ.:Έλα μωρέ σιγά..πάντως σου έχω και ένα σοβαρό νέο..
(με αυστηρή φωνή)
Pro: (Ωχ μου έρχεται το αισθάνομαι και θα πονέσω το βλέπω)
Κ.:Η κ. Τάδε ζήτησε Παρασκευή πρωί να έχει τα άρθρα στο γραφείο της, ήδη μας έβαλε τις φωνές που έχουμε καθυστερήσει
...σιγή...
Pro: Όταν λέμε Παρασκευή τι ακριβώς εννοούμε;Τη Μεγάλη Παρασκευή ;
Κ: εεεε, όχι ακριβώς, τώρα την Παρασκευή
Pro: (εγκεφαλικό...πραγματικά εκείνη τη στιγμή νομίζω ότι αποχωρίστηκα από το σώμα μου...ξαφνικά η πρόταση της μάνας μου να πάω να δουλέψω στα διυλιστήρια (γιατί της φάνηκε πολύ αστείο κάτι τέτοιο) δεν ακουγόταν άσχημα...θα μου πηγαίνει και η φόρμα και η μουντζούρα στη μούρη)...Αλήθεια;
Κ:Ναι..εμείς τα έχουμε ήδη ετοιμάσει..
Pro: (Ώπα κάτι δεν πάει καλά..)..Τα έχετε ήδη έτοιμα;Πλάκα μου κάνεις;
Κ:Όχι παιδί μου, εσένα περιμένουμε
...(χμμμ, φορμίτσα, 8ωράκι, θα παντρευτώ και ένα καλό λαϊκό παιδί που θα με έχει στα ώπα ώπα, θα πηγαίνω στα μπουζούκια και θα πετάω γαρούφαλα και επιτέλους θα κάνω αυτό που πάντα ονειρευόμουνα θα εξασκηθώ στο μανικούρ...γαλλικό, κλασικό κτλ...no problem..μετά θα κάνω και κανένα κουτσούβελο να μην το έχει άγχος και η οικογένεια και κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα θα τη βγάζω στο χωριουδάκι του αντρούλι μου με τα συμπεθέρια..Νεφέλη, Μάρκος, Μίμης; Μπα, Μίμη θα το πω το παιδί; Κρίμα είναι μάλλον...Νίτσα, Λίτσα, Πίτσα...ποτέ! Κούλα, Σούλα, Βούλα..έλεος...καλά έχω καιρό βαρέθηκα..)
Η σιγή μάλλον κράτησε περισσότερο από ότι νόμιζα γιατί από την άλλη γραμμή ακούστηκε
Κ:χαχαααααα..θα ήθελα να είχα μια κάμερα να έβλεπα την έκφρασή σου...πλάκα σου έκανα ρε...χαχαχαχαααααααααα

Το γλεντάμε άγρια εδώ στα μέρη μας...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home