Ich και Μί-mich

Sunday, March 19, 2006

Πες το, αμάν πια

Κόντευαν μεσάνυχτα και σκεφτόμουνα "Σιγά μην το πει..pleaseeee κάνε μου αυτή τη χάρη", αλλά δεν το έβλεπα να ερχότανε. Αρχίσανε να φωνάζουνε για ancore αλλά και πάλι οι ελπίδες μου ήταν μηδαμηνές. Και τότε ναι...με απογείωσε...προ-τελευταίο τραγούδι και you indeed dragged my soul to a beautiful land! Tο κοινό εκστασιάστηκε και εγώ βρισκόμουν σε κατάσταση νιρβάνας. "Something's gotten hold of my heart" και ο Marc Almond θεός στη σκηνή! Για το τέλος tainted love σε μια πιο dirty όπως είπε εκδοχή. Φοβερή συναυλία αλλά και το κοινό ιδιαίτερα θερμό! Support οι Mary and the Boy οι οποίοι ήταν ιδιαίτερα καλοί. Γερά πνευμόνια και οι δύο! Έκπληξη μια εντελώς διαφορετική version του Milkshake. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι τα τραγούδια τους συνοδευόντουσαν από τις "χορευτικές φιγούρες"μιας ξανθιάς αλλοδαπής η οποία έσκασε στη σκηνή με κορμάκι και "νταντελένιο" εσώρουχο και η οποία όμως είχε τη χάρη και την ευλυγισία των ιπποπόταμων στο Fantasy. Οκ ρε παιδιά αλλά έτσι είμαι και εγώ prima μπαλαρίνα! Σε κάποια φάση πήγε να κάνει κάτι σαν πιρουέτα και μόνο τα μούτρα της δεν έφαγε, έκλεψε την παράσταση πάντως δεν λέω αφού η σκηνική της παρουσία έβγαζε τρελό γέλιο. Γενικά όμως απίστευτη βραδιά!

(άσχετο αλλά έχω την εντύπωση ότι μυρίζομαι αντίσταση... μόλις συνειδητοποίησα ότι καινούργιο blog άνοιξε με την ονομασία mimis. Ο δικός μου Μίμης????Μίμη, τι έγινε μου δίνεις τα παπούτσια στο χέρι?Ψάχνεις για σόλο καριέρα ρε ψωνάρα προδότη?Μήπως άνοιξα στον ύπνο μου κανένα καινούργιο blog? Ή μήπως είναι μια τεράστια συνωμοσία από την μπλογκόσφαιρα ως θεσμικό σύστημα, το οποίο προσπαθεί να με τρελάνει και να με αποδυναμώσει?Δηλαδή τώρα είμαι άνευ Μίμη?Σνιφ, αισθάνομαι τόσο μόνη και απροστάτευτη..)

3 Comments:

  • den exeis pics na doume .... ? ? ?huh?

    By Blogger ThinkaGeek, at 10:29 AM  

  • Tha sou elega oti tha se prostatepsw egw, alla fovame min mou traviksei kamia minish h apo lykou epiheirima dikigora gia parenohlisi

    By Blogger Ziggy, at 4:47 PM  

  • Loop: φωτό της χορεύτριας με την νταντέλα?πλάκα κάνω, δυστυχώς δεν έχω ντοκουμέντα. Πάντως ένα έχω να σου πω ο Marc πολύ θεατρικός, επικοινωνιακός και η φωνή αναλλοίωτη τα τελευταία 25 χρόνια. Να σκεφτείς ότι δεν είμαι καμιά φανατική αλλά πραγματικά με εντυπωσίασε.
    Ziggy: Αυτά είναι.. μια κραυγή αγωνίας και να σου μια φιλική φτερούγα να ακουμπήσεις!Όσο για την δικηγόρο don't worry, la mia avvocatessa é la sua avvocatessa, έχουμε τον νόμο με το μέρος μας!

    By Blogger pro-futura, at 1:54 PM  

Post a Comment

<< Home