Ich και Μί-mich

Tuesday, September 12, 2006

cinema, cinema, cinema

Πριν από περίπου 3 με 4 χρόνια στις Νύχτες Πρεμιέρας παιζόταν μια μικρού μήκους ταινία όπου η γνωστή σε όλους μας Βarbie doll εμφανιζόταν σε ερωτικές περιπτύξεις με τον Κεν. Μάλιστα αν θυμάμαι καλά κάνανε και παρτούζες με άλλες κούκλες. Η απομυθοποίηση ενός συμβόλου με καθαρά σαρκαστικό τρόπο! Δυστυχώς για κάποιο ανεξήγητο λόγο δεν την είδα ποτέ. Μου έμεινε απωθημένο η ταινία με τη Barbie.. τι να πει κανείς.
Φέτος οπωσδήποτε :
"Fabulous! The story of Queer Cinema"- ντοκυμαντέρ
"Lonesome Cowboys"- σκηνοθεσία Άντι Γουόρχολ
"Madeinusa" (Περού) (σε γενικές γραμμές το story:σε ένα περουβιανό χωριό υπάρχει ένα έθιμο που οι κάτοικοι μπορούν να χαρούν 3 μέρες ανομίας διότι ο θεός εκείνες τις μέρες θεωρείται νεκρός. )
"The pervert's guide to cinema"- ο Ζίζεκ ασχολείται με τον παγκόσμιο κινηματογράφο. (Απίστευτο!)
"Shortbus"- σκηνοθεσία Τζον Κάμερον Μίτσελ (μια ταινία all about sex από τον σκηνοθέτη του Hedwig and the Angry Inch!)
"Paris Je t' aime" - (με αυτήν την ταινία έχω ανοιχτούς λογαριασμούς. Τον Ιούνιο νομίζω, είχα διαβάσει κάπου ότι έβγαινε στις αίθουσες και έπρηζα μια φίλη μου να πάμε. Φυσικά ποτέ δεν βγήκε και η φίλη μου με είχε σχεδόν πείσει ένα ολόκληρο καλοκαίρι ότι η συγκεκριμένη ταινία είναι προϊόν της φαντασίας μου. Είχε γίνει το ανέκδοτο κάθε Πέμπτης που τσεκάραμε τις νέες προβολές. Ε, λοιπόν ορίστε!!)
Βέβαια θα βγει και η καινούργια του Αλμοδοβάρ, επίσης το "Τhank you for not smoking" όπως και το "Blood tea and red string" (ψυχεδελικό non- stop animation λέει το πρόγραμμα). Να δούμε πώς θα τα βολέψουμε όλα..

3 Comments:

  • Κατι μου λεει οτι θα βγαλω διαρκειας!!!

    By Blogger ΠΡΕΖΑ TV, at 5:34 PM  

  • re gamoto na doume ti tha prolavoume na doume

    By Blogger ThinkaGeek, at 12:26 AM  

  • Και αυτά είναι μια πρώτη επιλογή!Και εγώ το σκέφτομαι για διαρκείας γιατί κάθε χρόνο γίνεται η μάχη των εισιτηρίων. Για να δούμε τι θα προλάβουμε..

    By Blogger pro-futura, at 4:24 AM  

Post a Comment

<< Home