Επιλογές Vol 1
Καλύτερες σκηνές από ταινίες:
- Μόντυ Πάιθον στο "Life of Brian": η τελευταία σκηνή όπου καρφωμένοι στον σταυρό τραγουδάνε το "Always look on the bright side of life"
-Μπουνουέλ στο "Φάντασμα της Ελευθερίας " : γεύμα της αστικής αριστοκρατίας όπου όλα είναι αντιστραμμένα. Αντί για καρέκλες χέστρες, ενώ η απομάκρυνση από το τραπέζι προς ικανοποίηση των φυσικών αναγκών είχε σχέση με την πείνα. Απίστευτα καυστικό χιούμορ!
- Winterbottom στο "Ι want you" : όπου ο πρώην γκόμενος, πρώην κατάδικος επισκέπτεται για πρώτη φορά το σπίτι της αγαπημένης του, με την οποία η σχέση που τους συνδέει είναι μια σχέση πάθους, πόνου αλλά και μίσους. Με μουσική υπόκρουση το "Ι want you" ακολουθεί μια ιδιαίτερα έντονη σκηνή όπου το σεξ γίνεται λύτρωση και ταυτόχρονα τιμωρία.
-Woody Allen στο "Annie Hall": ο γνωστός προβληματισμός του Woody μεταφέρεται στο χώρο της φαντασίας και των cartoons.
- Tim Barton στο "Mars Attacks" : μπανιστιρτζήδες εξωγήινοι με μουσική υπόκρουση "Staying Alive"
-Jean-Pierre Jeneut στο Αμελί: η κλασική πια σκηνή της πρώτης επαφής μεταξύ της Αμελί και του Nino, ιδιαίτερα τρυφερή και αισθησιακή
-Μαζί Ποτέ ή στα αγγλικά "Ηead on": εκείνη στο τραπέζι τρώει και εκείνος ακόμα μη συμβιβασμένος ακριβώς με τα αισθήματά του την κοιτάζει...όλη η σκηνή το βλέμμα του
-Ταραντίνο στο "Κill Bill Vol 1": η παρέμβαση των manga στην ιστορία της O-Ren Ishii (Lucy Liou)
Extras: "Τhe importance of being Ernest"- και όποιος κατάλαβε κατάλαβε
- Μόντυ Πάιθον στο "Life of Brian": η τελευταία σκηνή όπου καρφωμένοι στον σταυρό τραγουδάνε το "Always look on the bright side of life"
-Μπουνουέλ στο "Φάντασμα της Ελευθερίας " : γεύμα της αστικής αριστοκρατίας όπου όλα είναι αντιστραμμένα. Αντί για καρέκλες χέστρες, ενώ η απομάκρυνση από το τραπέζι προς ικανοποίηση των φυσικών αναγκών είχε σχέση με την πείνα. Απίστευτα καυστικό χιούμορ!
- Winterbottom στο "Ι want you" : όπου ο πρώην γκόμενος, πρώην κατάδικος επισκέπτεται για πρώτη φορά το σπίτι της αγαπημένης του, με την οποία η σχέση που τους συνδέει είναι μια σχέση πάθους, πόνου αλλά και μίσους. Με μουσική υπόκρουση το "Ι want you" ακολουθεί μια ιδιαίτερα έντονη σκηνή όπου το σεξ γίνεται λύτρωση και ταυτόχρονα τιμωρία.
-Woody Allen στο "Annie Hall": ο γνωστός προβληματισμός του Woody μεταφέρεται στο χώρο της φαντασίας και των cartoons.
- Tim Barton στο "Mars Attacks" : μπανιστιρτζήδες εξωγήινοι με μουσική υπόκρουση "Staying Alive"
-Jean-Pierre Jeneut στο Αμελί: η κλασική πια σκηνή της πρώτης επαφής μεταξύ της Αμελί και του Nino, ιδιαίτερα τρυφερή και αισθησιακή
-Μαζί Ποτέ ή στα αγγλικά "Ηead on": εκείνη στο τραπέζι τρώει και εκείνος ακόμα μη συμβιβασμένος ακριβώς με τα αισθήματά του την κοιτάζει...όλη η σκηνή το βλέμμα του
-Ταραντίνο στο "Κill Bill Vol 1": η παρέμβαση των manga στην ιστορία της O-Ren Ishii (Lucy Liou)
Extras: "Τhe importance of being Ernest"- και όποιος κατάλαβε κατάλαβε